Kanske lite väl besatt..

Idag har jag ägnat en härlig halvtimme åt att ligga i badet och läsa. Observera att detta är mycket lång tid för mig eftersom jag oftast blir uttråkad innan badkaret är helt vattenfyllt ;)

När jag låg där slog det mig att jag kanske tar det där med att man inte ska använda samma shampoo och balsam under för lång tid, på lite väl stort allvar. Eller vad säger ni?
På bilden finns alltså:
  • TRE Semmé shampoo + balsam
  • Sunsilk shampoo + balsam
  • Elvital shampoo + balsam
  • Maria Nila shampoo + balsam
  • Goldwell hårinpackning
  • L`oreal silvershampoo
Detta är ändå efter att jag slängt ungefär tre uppsättningar av shampoo och balsam eftersom mamma tyckte det började bli lite väl många flaskor på badkarskanten. Jag förstår inte alls vad hon menar ;)

Nu är jag i alla fall ren och känner mig lite mer mänsklig. Har man varit sjuk i ungefär en månad som jag varit nu, känner man sig inte speciellt fräsch. Nu ska jag slå på stort och fixa håret och kanske till och med lägga på lite smink. Ska till mormor ikväll en liten stund och äta där. Ber jag riktigt snällt kanske jag även får några våfflor. Muuuums<3

Kommentarer
Postat av: Davve

haham inns allt hur det brukade se ut då man duschade ofta hos dig. haha galet mycket flaskor alltså :P men det är ju viktigt att bli ren också och lukta gott...

2010-03-11 @ 15:59:28
URL: http://bloggnyllet.blogg.se/
Postat av: Myh

Varför ska man inte använda samma för länge? då ligger liksom jag i riskzonen för... ja vad?

2010-03-12 @ 11:35:01
URL: http://inpurepanic.blogg.se/
Postat av: Lenita

strunta i schampot,använd bara balsam myyycket bättre =))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0