Jag har sagt det förut och jag säger det igen

jag har inte dött.

Faktum är att jag haft sjukt dåligt samvete över att jag inte har skrivit som jag lovat. Därför har jag de senaste dagarna försökt pyssla ihop ett litet kollage av bilder, som en slags sammanfattning av vad jag har gjort under tiden jag varit borta, till er. Dock har mitt älskade Phostshop krånglat, hängt sig och gjort hela min dator knäpp så snart lägger jag ner det projektet. Tyvärr. Jag ska ge det ett sista försök imorgon. Fungerar det inte då är risken stor att datorn åker ut genom fönster och det vore ju synd...

Vad har jag då gjort de senaste dagarna? Jag har spenderat nästintill all min tid hemma, sjuk. Det längsta jag har varit i väg var till Hemköp härom dagen för att inhandla en kaka och en vitamindryck. Observera att jag åkte bil dit.

Höll nästan på att glömma att jag faktiskt var på bio i söndags. Såg Snabba Cash. Hade inte så jättehöga förväntningar på den filmen eftersom jag inte läst klart boken än. För att sammanfatta filmen kan jag säg att den var bra men jag hade gärna sett ett bättre slut.

Nu blir det sängen för mig men innan det tänker jag ställa er inför ett dilemma. Det är nämligen så att jag är fruktansvärt trött på mitt teckensnitt här i bloggen. Vore därför tacksam om någon kunde komma med förslag på snygga och lättlästa teckensnitt som jag skulle kunna byta till?!

Som avslutning slänger jag in lite snygga inspirationsbilder:










Kommentarer
Postat av: Davve

Härligt att du uppdaterade. Bring it on Pebels :)

2010-03-04 @ 03:15:26
URL: http://bloggnyllet.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad fina de sista ringarna var ! Vart har du hittat dem ? :)

2010-03-07 @ 20:04:33
Postat av: millan

åh malin va mycket snigga kläder jag dör lite :) vart har du hittat den transparanta tröjan och de sista ringarna ? :) ses snart <3

2010-03-08 @ 14:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0