Ibland tycker jag inte om min älskade Myh

.. inte alls, inte ens lite grann.. Eller egentligen är det väl inte henne jag inte tycker om, utan hennes förmåga att kunna allt som inte jag kan ;) (så du behöver inte vara orolig stumpan haha<3 :D)

Som idag till exempel; när jag vaknade upp i morse var min första tanke hur begreppet 'inte jag heller' stavas på engelska. Inte så normalt, jag vet. Men nu till saken. Jag skickade nyss ett sms till Myh där jag bad henne att stava det åt mig. Då fick jag svaret: Me niether. Ganska självklart tänker ni. Men det är det inte för mig som alltid satt ihop det till ett ord, alltså meniether. Fråga mig inte varför för jag vet att det ser hellustigt ut men så är det i alla fall.

När jag fick svaret visste jag inte om jag skulle bli lika ledsen som när hon förklarade för mig att det är vitan och inte gulan i ägget som är kycklingen, eller att ränderna på mjölkpaketens förpackningar faktiskt har en betydelse. Eller om jag skulle bli överlycklig över att jag hittat på ett eget ord i alla dessa år.

Hmm, jag funderar fortfarande..

Kommentarer
Postat av: Myh

Du är så himla underbar gumman :)<3



Och dessutom så kan ju istället du det inte jag kan, så vi liksom kompletterar varandra:)

Och du har alltid svar på mina frågor om vad jag borde göra i olika situationer, så du är bäst :)



Puss

2010-03-12 @ 11:33:11
URL: http://inpurepanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0