Numera är det inte bara mitt liv som är rörigt, utan även min blogg.

Som ni ser är min blogg lite rörig med alla färger och sånt just nu men det är för att jag, på Myh´s begäran, tvingas uppdatera min blogg och det gör jag i protest inte när jag har en juldesign för nu är julen över.

Av den anledningen och att Myh ska slippa rabbla mitt förra inlägg i sömnen efter att ha läst det så många gånger så gör jag alltså en ny design. Dock hann designen inte bli färdig ikväll som planerat och därför finns där nu alla möjliga färger. Men det får ni leva med tills vidare.

puss

Kommentarer
Postat av: Myh

:D<3



Btw, så ser jag inte klok ut på den där bilden, haha :P

2010-01-13 @ 11:36:12
URL: http://inpurepanic.blogg.se/
Postat av: David

Låt inte det där förstöra det vi var på väg att bygga upp. Du vet själv att du missuppfattade allt och jag hoppas du inser det och ändrar dig. Du vet vart jag finns om det är något någongång. Jag finns alltid för dig oavsett vad det gäller. Hör av dig när du har ändrat dig och kan stå och säga förlåt.!

2010-01-15 @ 02:03:51
Postat av: Daniella

Vad fin den var! :)

2010-01-19 @ 23:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0