Var med och tyck till!

Det är söndag, jag vaknade  innan tolv OCH jag skriver i bloggen. Ett under har skett.

Denna dag kommer bestå av plugg, rensning av garderoben, middag hos mormor och en avslutande film ikväll. Känns inte som en direkt lockande dag just nu men även dessa dagar är väl nödvändiga ibland har jag hört.

Det känns som att det var en evighet sen jag skrev i bloggen. Jag har totalt hjärnsläpp och vet knappt vad jag ska skriva här så nu behöver jag er hjälp.



Fundera gärna över detta och kommentera vad ni tycker. Kom gärna med egna förslag också. Jag behöver er hjälp för att kunna få bloggen att bli rolig att läsa så kom igen och säg vad ni tycker :)

Nu måste jag börja plugga om jag ska få någonting gjort idag.
Ta hand om er!<3

Kommentarer
Postat av: filippa

Mycket fin design :)

2010-02-21 @ 14:40:58
URL: http://jmmomdt.blogg.se/
Postat av: Myh

Sjukt fin design :) Göra en åt mej någon dag när jag kommer på hur jag vill att den ser ut? :)



Tycker du ska skriva lite om

- din vardag

- sminkningar (för jag tycker du är bra på det!)

- Kläder och shopping :)



Det är vardagliga bloggar med mycket bilder som lockar :)



Puss på min bästa malin :)

2010-02-21 @ 15:09:42
URL: http://inpurepanic.blogg.se/
Postat av: Oscar

<3<3<3<3

2010-02-21 @ 16:03:56
URL: http://kyss47.blogspot.com
Postat av: Daniella

Jag tycker att du ska skriva lite om varje :) Kul med variation! :) Puss

2010-02-21 @ 20:46:19
Postat av: Tomas

Riktigt bra och passande design måste jag säga, där har du någonting som du verkligen är bra på:)



Sen tycker jag det viktigaste när man läser en blogg är att man märker att det är någonting den som skriver vill skirva, inte något den måste. Tyvärr har jag själv känt mig som en "måste-bloggare" på sistone, men det är bättre att blogga lite mer sällan, med inlägg man känner själv att man verkligen vill skriva, än att att skriva många inlägg per dag bara för att(vilket jag själv gjort alldeles för mycket på slutet).



Det viktigaste är att det ska vara kul att blogga, inte krävande:)

2010-02-22 @ 23:04:25
URL: http://edstrand.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0