Jag har inte dött

Vet att jag itnte uppdaterat på några dagar men känner mig ändå ganska stolt över mig själv eftersom jag ändå sitter och skriver här nu igen. Inte illa att ha ett uppehåll på endast två-tre dagar när mina tidigare legat på runt en månad, haha.

I måndags gjorde jag väl ingenting speciellt direkt. Är fortfarande förkyld så var hemma och pluggade och såg på film hela dagen. På kvällen hyrde jag film med Julia och till det blev det både lite onyttigheter och nyttigheter. Mysigt! Kommer dock inte ihåg vad filmerna hette, ovanligt? Nej.

Igår tillbringade jag dagen på stan. Fick med mig lite saker hem (som alltid :P). Bilder på det kommer senare. Efter stan blev det ännu en filmkväll med Julia. Vi startade dock våran kväll med lite en liten "Skagen-afton" mycket mysigt. Även det kommer det bilder på sen.

Nu ska jag ner till Sol&Hår och färga håret hos Wicky om ett tag. Mycket välbehövligt. Funderar även på att lägga mig i deras solarie för att få lite färg. Var riktigt länge sen jag solade nu. Ska jag dessutom till Kanarieöarna i slutet av mars är det dags att börja jobba lite på brännan nu så man inte kommer ner dit helt likblek ;)

Ni kan ignorera att jag ser ut som ett litet barn på bilden. Detta är i alla fall resultatet jag vill uppnå med dagens färgning så tänker be Wicky att lägga en ljusare färg i hela håret och inte bara i utväxten :)



Ha en fin dag!<3

Kommentarer
Postat av: Davve

Den bilden tog man i somras och den är lätt den sötaste :)

2010-02-24 @ 13:38:48
URL: http://bloggnyllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0