En uppdatering

Hej på er älskade, trogna läsare!

Kikade in på min blogg idag och upptäckte att jag faktiskt har en hel del läsare kvar trots att den senaste uppdateringen av bloggen var den 12:e januari. Kärlek till er och fy på mig!

Efter mycket tjat från vännerna har jag kommit fram till att jag (nog) ska börja blogga lite seriösre igen. Dvs; uppdatera utan en månads uppehåll ;) Jag lovar ingenting men tänker i alla fall göra ett fösök.

Jag har dock insett ett problem. En rolig blogg innehåller, enligt min mening, mycket bilder. Detta betyder att jag måste vara så ambitiös att jag faktiskt tar upp kameran (dvs mobilen) och fotar det jag gör,
eller vad är det ni vill se egentligen? När jag sedan tagit bilder på, det ni vill se, måste jag sedan lägga in dem i datorn för att sedan ladda upp dem på bloggen. Paniken börjar redan växa i mig, haha. Men visst är det, det ni vill så ;)

För att börja blogga igen kände jag att jag behövde en ny fräsch design så jag slängde ihop en nu ikväll efter att ha raderat den gamla utan mening. Vips och så var den borta. Farligt det där. Dock är denna inte helt klar än. Några justeringar ska göras men det börjar bli sent och ögonen är trötta så det får bli en annan dag.

Nu är det nog faktiskt dags att gå och lägga sig. Måste ju hinna läsa lite ur Snabba cash innan jag somnar.
God natt på er alla fina fina läsare<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

antagligen vill dem se dig...

2010-02-21 @ 06:55:44
Postat av: Tobias

Visst :D skitsnygg! älskar vita t-shirts med svarta tryck =)

2010-02-21 @ 11:54:11
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Céline

Designen var jättefin :D<33 och ah, det där med bilderna e bara jobbigt typ (A) antar att det är därför de ofta uteblir... ;P

2010-02-24 @ 09:55:11
URL: http://celinsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0