Jag frisk = färre uppdateringar


Nu har det gått några dagar då jag inte riktigt varit lika aktiv här på bloggen men jag får skylla på att jag blivit frisk och haft bättre saker för mig att göra ;)

I fredags var jag i alla fall på två lektioner i skolan. Sen orkade jag inte mer och gick hem och vilade hos David tills min buss gick hem senare. Vi hemma gjorde jag mig i ordning för att åka in till skolan igen, träffa lite människor för att förfesta innan vi kom på bussarna som skulle ta oss till Kungsgårds insparksfest. Det blev faktiskt en riktigt lyckad kväll. Dock är jag ganska förvånad över hur vissa ettor beter sig men det är ju en helt annan sak, haha. Som sagt, efter en trevlig kväll skjutsade bussarna oss tillbaka till skolan där jag senare blev hämtad av mamma. Väl hemma blev det sängen för min del.

I går var mamma och jag nere på stan lite och kollade in medeltidsveckan dem har anordnat här i Söderköping. Läskigt mycket utklätt folk var det men jag fick i alla fall med mig en ring, i min storlek (!!!) hem så jag är mycket nöjd. Därefter kom David hem till mig. Vi tog det lugnt, var nere och kollade på eldshowen och fixade hans blogg. Här har ni ett litet smakprov: Dock blev det tyvärr inget sånt nu tydlgen för det var visst något problem med att ladda upp bilder just nu stod det :S

bloggnyllet.blogg.se klickar ni där kommer ni in på hans blogg och får se hela designen. Designen blev ju inte helt i min smak kanske men David blev nöjd och det var ju huvudsaken. Och visst är det en design som passar honom alltid ;)
Efter ett antal justeringar i hans blogg som kom vi i säng i alla fall.

I morse blev vi väckte redan vid halv elva av våran nyinflyttade granne som skulle envisas med att borra såå tidigt på en söndag :( Borrningen och ett evigt hamrande har fortsatt nu resten av dagen och stört mig och David då vi försökt kolla på Vingar av glas men men så kan det gå. Nu har i alla fall David åkt hem och jag ska göra mig i ordning för att gå på bio med mamma. Vi gör ett nytt försök med att se Sommaren med Göran nu ikväll istället :P

Ha en fortsatt bra söndag, i regnet ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0