Utgångskväll (igen)


Känner mig lite smått tvingad att uppdatera nu eftersom mina älskade klasskamrater tjatat så mycket ;)

Just nu sitter jag hemma hos den nyblivna tjugoåringen David. Åt nyss mat och firade honom med hans släkt. Nu dricker vi lite och bara tar det lugnt innan det är dags för kvällens utgång. Förmin del först till Hugo med Oscar, Calle och säkert massa andra människor och sen vidare till Palace där det vankas skumparty, weeiihoouu :D Hoppas på en lyckad kväll :)

Nu ska jag återgå till det jag håller på med just nu, nämligen att vara social. Vi hörs mina vänner, ha en underbar kväll :D

pussss

Kommentarer
Postat av: Anonym

skumparty...don't get wet haha. puss på dig! /mmmirela

2009-09-04 @ 21:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0