The Proposal


Stress, stress, stress är det som bäst förklarar mitt liv just nu, okejdå åtminstone min dag.

Dagen började med att jag pluggade lite, dvs ägnade två timmar åt att göra Gotlands kartan klar. Undrar om resten av min grupp kommer imorgon då vi egentligen har redovisning? Sen gjorde jag i alla fall mig lite i ordning innan vi åkte ner till mormor där vi blev bjudna på trerättersmiddag, inte illa. Hann även rensa ur mitt skåp med leksaker jag haft där sen jag var liten och spela ett parti yatzy, intressant?

Därefter åkte jag och mamma hem för att byta stickiga tröjor innan det var dags att åka ner till bion som skulle börja vid 19:00. Det roliga var bara att när vi väl kom ner till bion var det inte alls Sommaren med Göran som visades vilket egentligen var den film vi skulle se utan då blev det The Proposal istället eftersom de hade fått fel film, sjukt. Men det slutade bra tillslut i alla fall och filmen var en av de bättre jag sett på riktigt länge faktiskt :)

Nu har jag gjort klart min del av arbetet till redovisningen i turismen imorgon i alla fall och samhällen är också klar så nu känner jag mig välförtjänt av sängen.

Btw, så är det bäst att säga att min utgångskväll i fredags slutade bra i alla fall trots lite ändringar i schemat haha, men det är inget vi ska ta här ;) Jag hade också en bra lördag tillsammans med David då vi såg lite filmer och så. Myshelg helt enkelt!

puss och god natt<3

Kommentarer
Postat av: Tomas

Ni gjorde rätt i att inte gå till palace, det var typ det minsta skumpartyt ever, bara några meter med skum på uteserveringen:S

2009-09-07 @ 16:24:20
URL: http://www.metrobloggen.se/sanningenomtomas
Postat av: DL

mys mys helg :D

2009-09-07 @ 18:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0