Rastning av... mig



Nu är jag ganska nyss hemkommen efter en liten (läs: låång) biltur med mamma. Vi åkte bara runt i Söping men hon tyckte att jag behövde komma ut och "rastas" lite och det var faktiskt ganska skönt även om jag mest satt tyst och stirrade ut genom rutan..

När mamma kom hem förut hade hon i alla fall köpt med sig någon slags naturmedicin med typ 10 000 vitaminer och andra nyttiga ämnen i som tydligen ska vara bra om man är lite nere. Hon sa att hon tänkte tivnga i mig det där två gånger om dagen. Visst, det kanske inte låter så synd om mig men ni skulle sett hur det såg ut OCH känt smaken. Ueew, höll på att kräkas. Men får det mig att må bättre så varför inte liksom.

Nu blir det i alla fall Idol och sen kanske även Systrar i jeans. Sen ska jag försöka komma i säng rätt tidigt för att försöka orka med att gå till skolan imorgon. Måste träffa alla igen och även gratta Céline som fyller 18 imorgon :).

Puss

Kommentarer
Postat av: DL

Hoppas du blir frisk snart =)

2009-09-22 @ 22:02:44
URL: http://bloggnyllet.blogg.se/
Postat av: Myh

Lyckopiller is the shit ;)

Och vi vill ha tillbaka dej i skolan :D

2009-09-23 @ 07:07:23
URL: http://inpurepanic.blogg.se/
Postat av: Céline

Dom där pillrena låter läskiga :O Tror Myh hade snott några av dig här om dagen också ;D Och ja nu är jag också stor flicka faktiskt ;)!

2009-09-24 @ 20:45:24
URL: http://celinsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0