IKEA




Åh, jag blir så ledsen. Jag skulle följt med David till IKEA idag men jag är fortfarande sjuk och får alltså stanna hemma, skit =( Jag som verkligen älskar att gå där. Plocka bland alla kuddar och fantisera om vad jag skulle välja för saker till min egen lägenhet sen. Åhhh...

Jag hoppas i alla fall att David får det bra och får tag i sitt efterlängtade bord ;). För min del blir det väl att göra samma sak som tidigare dagar, sitta vid datorn, ligga och läsa en bok och senare även kanske förflytta mig in till vardagsrummet för att se en film. Vem vet, kanske blir lite Extreme Home Makeover idag också ;)

Aja, nu ska jag inte klaga mer utan ska återgå till min bok och min säng.

Kommentarer
Postat av: Myh

Vi får ta Ikea nån dag och gå där och drömma tillsammans :P

2009-09-10 @ 13:00:55
URL: http://inpurepanic.blogg.se/
Postat av: Simone

Sv: Vad niiice, den vill jag verkligen se :D

2009-09-10 @ 13:16:14
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0