I stormens öga




"SÄPO efterlyser Gunvald Larsson för mordet på en kvinna som ingår i en internationell grupp miljöaktivister. Gunvald själv ger sig ut på egen hand för att finna kvinnans mördare, samtidigt som Matin Becks lojalitet mot sin kollega ställs på prov."

Den här filmen skulle jag sett på bio ikväll med David om jag inte hade klantat till mig och inte förstått saker som inte har sagts. Jag borde bli tankeläsare! I alla fall hoppas jag på att få se den här filmen snart då jag är en riktig Beckfantast. Har hört en hel del dålig kritik om den men jag vill få avgöra själv.

Är i alla fall fortfarande sjuk och har redan tröttnat på att sitta hemma. Det är allmänt tyst och ensamt. Den här dagen får jag väl ägna åt att se klart Hip hip hora som jag började se igår och sen kanske även göra en lite mer höstliknande bloggdesign. Känns som att det är på tiden.

Hoppas ni andra har en riktigt bra onsdag :)

Kommentarer
Postat av: DL

Tyvärr så har du vetat i över 14 månader att jag hatar bio så det är en lam ursäkt.

2009-09-09 @ 13:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0