Gå ner 10 kilo...på 14 minuter


.. det är vad jag precis har gjort, eller kanske inte riktigt. Det sägs ju att man förbränner massor med fett när man svettas och efter att ha legat i solariet i fjorton minuter kunde jag simma runt därinne kan jag lova, mindre mysigt kanske ;) Men tänk vad praktiskt det vore, gå ner i vikt samtidigt som man blev brun och samtidigt kunna sova, hur underbart låter inte det?!

Det ovanstående skulle vara perfekt just nu eftersom jag ska börja leva ett nytt liv från och med idag, ett nyttigare liv. Jo nu tänker ni, lycka till Malin det där har vi ju aldrig hört förut, blablabla.. Men den här gången tänker jag faktiskt lyckas. Det är bara småsaker som måste ändras; man behöver inte äta godis i veckorna, det är inte farligt att röra lite extra på sig, varför inte ta mer sallad till maten.. Ni vet såna saker som låter så enkelt men som är desto jobbigare.

Dessutom känner jag att jag börjar bli sjuk, det vore ju en underbart bra start på det här nya livet menar jag, eller inte. Aja, nu sitter silkesdropparna i håret och jag ska lägga mig i soffan och titta på Färjan tillsammans med mamma. Till det blir det vindruvor och vatten, muuuuuums (ge mig goooodis) :P

Puss

Kommentarer
Postat av: Myh

Godispåsen typ skriker åt mej, men jag får ju inte, buhu :( haha

2009-09-07 @ 20:09:23
URL: http://inpurepanic.blogg.se/
Postat av: DL

du behöver inte ens gå ner eller något, gud alltså.

2009-09-07 @ 23:28:39
Postat av: Tomas

Lycka till:) Leva nyttigare borde vi nog alla göra egentligen=)

2009-09-08 @ 07:53:37
URL: http://www.metrobloggen.se/sanningenomtomas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0