En väldigt rörig kväll


Jag ska verkligen ta tag i mitt bloggande när jag mår lite bättre och kan skriva något annat än allmänt deprimerande inlägg.

Igårkväll var det i alla fall dags för utgång igen. Det blev en väldigt lyckad början med förfest tillsammans med Myh och Daniella hemma hos mig. Kvällen forstatte vara bra, vi tog bussen in till stan i ett väääldigt kissnödigt tillstånd, haha. Väl inne i stan mötte vi upp Oscar, Calle och Alexander(?) innan vi gick bort mot Otten där det skulle lekas lekar. Jag körde någon rolig tävling mot Diana där vi flög som vantar enligt Myh :P

Inne på Otten var det ganska lugnt och lite folk i början men jag hade det bra ändå. Sen började det hela med ett telefonsamtal och sen var resten av kvällen ett rörigt kaos. Jag var stundom livrädd, sedan arg men även väldigt tacksam över att ha mina vänner där. Ett stort tack till Calle och Oscar som verkligen fanns där närjag behövde dem.

Kvällen slutade ändå relativt bra mot vad den kunde ha gjort. Jag åkte hem och somnade ganska direkt under alla filtar och täcket.

En väldigt rörig kväll helt enkelt. Stundom bra, stundom hemsk.

Kommentarer
Postat av: DL

Förlåt för att jag finns.

2009-09-20 @ 15:28:53
URL: http://bloggnyllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0