Trött och onyttig

Detta blir det sista jag skriver för dagen. Efter att ha pratat med Linda i 1 timme och 45 minuter är jag ganska trött så känner att jag faktiskt måste krypa ner i sängen nu. Men det var skönt att prata och nu måste vi ses till att ses någon dag snart gumman!<3

Oskyldigt dömd förut var så klart bra som alltid. Något som var mindre bra var att det blev kladdkaka, grädde, chokladsås och jordnötter till tv:n idag med. Jag som hade bestämt mig för att börja bli nyttig och gå ner dem kilon som jag måste ha gått upp sista tiden med tnke på hur mycket skit jag har ätit :O Men jag säger bara en sak; efter lovet. Efter lovet börjar mitt nya liv så är det bara, jag måste ta tag i det här. Så nu är det offentligt vilket kanske gör att det känns pinsamt att bryta det löftet. Vi får helt enkelt se om det fungerar.


Inget mer sånt här nu!


Nu blir det som sagt sängen, nattinatti

Kommentarer
Postat av: Davve

Så där har ud sagt ett par gånger alltså =p

2009-10-29 @ 00:59:38
URL: http://bloggnyllet.blogg.se/
Postat av: Tobias

Tack så hemskt mycket :) kul att du tycker det, jag hoppas du fortsätter läsa bloggen =)

2009-10-29 @ 19:37:13
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0