Sammanfattning av dagen

Jag är lyckligt och väl hemkommen efter en dag i Viken. Nu har jag även tagit ett bad (utan små omkringflytande skålar med godsaker i Oscar :P) pratat med Oscar i ytterligare 45 minuter, också David en liten stund och väntar nu förtillfället på att Oskyldigt dömd ska börja vid 21:00.

Dagen har varit lite kall men var rustad för ordentlig vinter så frös inte så himla mycket i alla fall. Det var riktigt mysigt att gå omkring bland alla människor även om man kunde bli lite irriterad då och då. Någonting som också var irriterande var att min första munk som jag köpte tillsammans med Daniella, var kall :( buhuhu. Tur att Oscars och min var varma sen i alla fall annars hade jag blivit riktigt ledsen alltså.

Sammanfattningsvis har det varit en bra dag och det var tur att vi skippade våran lilla idé om att gå ut. Det kändes mycket skönare att bara vara hemma och ta det lugnt idag. Utgång får det bli på fredag :)

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0