Jag kokar


Seriöst, jag kokar.. Vet inte om det beror på alla känslor som blivit för mycket, ilska eller om jag bara blev väldigt varm i solariet eller en blandning av alla dessa saker. Det känns i alla fall som jag bubblar över. aaaaah.

Kände att jag verkligen fick till en bra inledning där, eller inte. Det är i alla fall så där jag känner just nu vilket är fruktansvärt jobbigt. Har i alla fall varit hemma idag av olika anledningar. Sov nästintill ingenting inatt vilket nog berodde på min förkyldning men till största del av någonting som hände igår. Att det visade sig att man verkligen inte kan lita på dig. Att du inte lärt dig någonting. Det gör mig så ledsen.

Idag har jag i alla fall hunnit sova lite tills mamma kom hem och vi åt lunch tillsammans. Efter det har jag suttit vid datorn, sett Extreme Home Makeover, lite av Hälsoresan, ätit mat och nyss var jag ju som sagt och solade. Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem från solningen och då ska vi se Färjan tillsammans. Sen ska jag kanske se något mer på tv eller läsa en riktigt läskig bok för att få bort alla jobbiga tankar.

Imorgon ska jag i alla fall ta mig till skolan för att få träffa alla igen. Det känns som det behövs. Efter skolan har jag nageltid vilket verkligen är välbehövligt kan jag lova. Dock är det första gången jag inte har en aning om vad jag ska göra för någonting men det lutar åt det silvriga hållet i alla fall tror jag. Det blir säkert jättebra med det!

Slänger upp två bilder på mig själv som kompensation (stavning?) för att jag inte har skrivit på länge ;)

Pusss<3

Kommentarer
Postat av: DL

nu förväntar du dig kommentarer från killar

2009-10-05 @ 20:18:03
Postat av: mirela

aww snygga bilder! :D från fredags? lika fin som alltid!!

/kommentar från en tjej. skulle likaväl kunna vara en kille. tihi :)

2009-10-05 @ 21:34:34
Postat av: Malin

SV: Du är såå söt Mirela gumman och ja dem är från i fredags :)

2009-10-05 @ 21:59:19
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/
Postat av: DL

japp hon är fin, men det vet hon redan att jag tycker.

2009-10-05 @ 23:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0