Jag är sjuk

.. riktigt så här ni vet nysa-hela-tiden-sjuk. Åh jag har inte tid med sånt här.

Massa saker att göra i skolan och roliga saker att göra utanför skolan också för den delen. Jag behöver sånt, jag har inte tid att vara sjuk.

Igår kom i alla fall David och underhöll mig. Efter att han hade varit hos mig i någon timme så kom även Oscar med Ballerinakex. Det blev alltså saft- och kakkalas framför Män som hatar kvinnor med pojkarna, mysigtmysigt. Senare följde jag och David Oscar till bussen och sen gick vi hem och la oss.
Idag åkte jag in till skolan för att hämta hem lite läxor och gå på turismlektionen med den läskiga tanten som kom och föreläste och möblerade om hela klassrummet, det var en upplevelse ;)
Efter det gick jag hem till David, såg 2 ½ män och pluggade lite turism. Nu är jag hemma och har sett på tv och..nyst.

Nu blir det sängen och lite plugg så får vi se om jag orkar gå imorgon. Pusss

Kommentarer
Postat av: DL

<3

2009-10-14 @ 00:12:39
URL: http://bloggnyllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0