Händelserik dag


Idag har vi studiedag vilket är mycket skönt. Dock har inte dagen ägnats åt en enda studie ;)

Hittills har jag hunnit färga min utväxt hos Wicky och sen varit inne i Norrköping och gått på stan med Myh. Där inhandlade jag:

  • Läppstift
  • Mascara
  • T-shirt
  • Tröja
  • Armband
Jag som inte skulle handla någonting förutom sminket men så kan det gå när man går på stan med Myh. Vi hann också med en enorm fika på Lindahls bestående av en (giganstiskt) stor räkmacka och sen ett varsitt fikabröd och en cola. Vi båda fick en släng av graviditet där ett tag, herregud ;)

Nu ska jag i alla fall fixa till mitt utseende lite innan det blir att åka ner och gå på tjejkväll på Trolltyg där det blir lite mat, dryck, sminkvisning, rabatter och annat trevligt.

Ha en fortsatt bra dag :)

Kommentarer
Postat av: DL

Du säger jämt att du inte ska handla något och sedan handlar du ändå, hehe.



Jag tror vi kommer ha det lite bra imorgon faktiskt :)

2009-10-01 @ 21:34:14
URL: http://bloggnyllet.blogg.se/
Postat av: therese

Hej malin. Hoppas du mår bra, iaf bättre och att livet leker :)

Saknar dig och tänker på dig :)

kramar

2009-10-02 @ 23:19:36
URL: http://smellkarramellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0