Förändring på g..

Som ni ser så är bloggen på väg att förändras lite och (förhoppningsvis) inta ett lite mer höstliknande utséende, det är i alla fall min tanke med det hela. Vi får väl se vart det hela slutar när det är färdigt.

De senaste dagarna har jag umgåtts en hel del med David och så här kan det se ut när vi hittar en spegel och en kameratelefon ;) :



Vi har väl mest tagit det sett film och tagit det lugnt, men vi har faktiskt också hunnit med att gå på stan lite vilket har varit kul! David fick tag i riktigt snygga saker från MQ sist vi var där och jag fick ihop en liten önskelista därifrån jag också faktiskt så känner ni för att göra mig riktigt glad kan ni ju alltid be mig om den och överraska mig :D Jag ska inte klaga för jag har faktiskt själv också fått tag på en hel del nödvändiga saker, faktiskt (!!) som exempelvis vinterstövlar (ett par till uggs), mössa, halsduk mm, så jag är mycket nöjd.

I söndags var mamma och jag på bio också och såg Flickan som lekte med elden, den var riktigt bra så det var mysigt. Än så länge känner jag mig nöjd med mitt lov även om det inte riktigt har blivit som planerat. Nu återstår bara att skriva ett tal till det muntliga nationella i svenska som jag ska hålla veckan efter lovet. För övrigt ska jag också hinna med att se Bloodlust spela på Braskens vilket jag ser fram emot :) och även andra trevliga saker.

Nu ska jag kanske fortsätta lite med designen om jag orkar, sen blir det sängen.
Sleep tight<3



Kommentarer
Postat av: Bam Bam

haha, måste bjuda lite på sig själv ju :D

Vi får ta fler bilder fast ute, så det blir mer höstligt ^^

2009-10-27 @ 23:08:18
URL: http://bloggnyllet.blogg.se/
Postat av: Davve

fin blogg :)

2009-10-27 @ 23:39:23
URL: http://bloggnyllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0