Dagen


Hallå och förlåt för min dåliga uppdatering (som vanligt).

Min dag idag började med att mamma kom in i mitt rum helt nyvaken och sa att vi hade försovit oss. Jag blev jätteförvirrad och kom på de allra konstigaste saker jag kunde vara försovit mig till men kom slutligen fram till att David skulle komma till mig så det var bara att gå upp och göra sig i ordning.

När David väl hade kommit så hade vi en allmän slappdag med film och mumsiga saker att äta. Apropå mumsiga saker att äta så är jag helt besatt i jordnötter, det är helt galet :O Vi hann med att se Wallander - Steget bakom och Step Up. Riktigt bra filmer båda två.

Nu har i alla fall David åkt hem och jag har hunnit äta mat. Nu blir det duschen, lite plugg och tv innan det är dags att krypa ner i min älskade säng<3

Hoppas ni haft en bra helg :)

Kommentarer
Postat av: DL

Mycket bra dag :) <3

2009-10-11 @ 20:20:25
URL: http://bloggnyllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0