Åh herregud..


Jag säger bara en sak; Jag tänker aldrig mer åka hem klockan 06:05 efter en utekväll. Aldrig. Men nu har jag ju upplevt det med vilket var ett "måste innan man dör" enligt Alexander. Haha, Malin är trööööött.

Nu ska jag försöka vara lite mindre flummig och berätta lite om gårdagskvällen. Började med att åka hem till Myh dit senare även Calle, Alexander (dock inte samma person som jag skrev om tidigare), Albin och Oscar kom. Det blev lite förfest där innan vi åkte ner till Otten. Väl på Otten dansade jag nästintill konstant till klockan tre. Jag är lite trött i kroppen men inte sjukare för det. Weeiihoouu. När Otten stängde följde jag med Oscar, Alexander mfl till en lokal där jag fick någon timmes sömn (till jättehög musik) innan det var dags för mig och Oscar att sätta oss på bussen hem klockan 06:05 (!!) Men det var en riktigt rolig kväll så jag ska absolut inte klaga :D

Idag blir det en väldigt slapp dag innehållande filmkväll med Julia. Hon kommer hit om en timme ungefär och då ska vi göra tacos och sen blir det filmmaraton. Det blir mysigt. Borde verkligen skriva min hemuppgift Judendom nu..

Ha en skön lördag :)

Kommentarer
Postat av: DL

Så blir det när man vägrar sova hos den man "tycker om mest av allt".

2009-10-17 @ 17:10:57
Postat av: Myh

Herregud! Det här vill jag höra mer om ;)

2009-10-17 @ 17:18:15
URL: http://inpurepanic.blogg.se/
Postat av: Céline

haha oj saatan :O Men ja det kan ju vara intressant att prova 6-bussen också :D

2009-10-17 @ 19:14:26
URL: http://celinsaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

En dag som inte locker så mycket att prova för min del. Men man vet aldrig när det händer. xD



Tack för en kanon kväll:) <3

2009-10-18 @ 16:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0