Vet ni vad jag vill?

Jag vill resa, jag vill se världen.

Jag vill besöka Europas stora städer såsom London, Paris, Milano och Bryssel.
Egentligen är allt man behöver:
  • Pengar för att klara av att betala resa, mat och boende vilket inte skulle behöva gå på så mycket. Jag menar inte att jag vill ha ett överflöd av pengar utan just så mycket så man faktiskt klarar sig.
  • Tid vilket inte borde vara något jättestort problem, jag menar hur svårt kan det vara att ta ledigt från skolan några dagar?
  • Sällskap, för utan sällskap skulle jag aldrig varken kunna eller vilja åka iväg. Nya ställen ska upptäckas tillsammans, så är det bara.
  • Vilja. Vill man någonting och är beredd att kämpa för det så går det faktiskt.
Jag vill jag vill jag vill..

Kommentarer
Postat av: Myh

Säg bara när och vart vi ska åka ;) Gärna lite innan så jag kan spara pengar :D haha

2009-11-10 @ 19:45:52
URL: http://inpurepanic.blogg.se/
Postat av: David

Paris har vi pratat om, men blir väl att jag åker ensam...

2009-11-10 @ 20:27:34
URL: http://bloggnyllet.blogg.se/
Postat av: Daniella

Vart ska vi då? Och när? :-D:-D <3

2009-11-10 @ 22:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0