Säng ljuva säng

Jag förstår inte vad det är med mig, jag är så trött. Så snart detta inlägg är publicerat blir det sängen för min del. Vet inte om det beror på min trötthet som jag är lite allmänt irriterad och stör mig på saker/människor just nu. Oscar fick ta del av mina aggresioner i telefoner förut, stackarn =/ Förlåt Oscar<3

För att vara lite positiv måste jag berätta en rolig grej jag har börjat med. Eller rolig och rolig egentligen men bra i längden kanske, nämligen att skriva upp minst tre saker man gjort bra, varje dag. Visserligen började jag igår så har inte kommit igång så bra men tänkte att det kanske kan hjälpa för att fokusera på de bra saker man gjort istället för sådant man inte är nöjd med :)

Nog om det och allt annat, nu blir det sängen<3

Kommentarer
Postat av: David

Japp din säng är skön =)

2009-11-10 @ 16:46:31
URL: http://bloggnyllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0