Översocial eller bara uttråkad?


Idag har varit en ganska översocial dag om man jämför med de senaste dagarna i mitt liv. Jag har redan hunnit prata med mamma, Julia, Oscar, Myh och Sanna. Det kallar jag rekord för att bara vara hemma. Haha, eller nåt. Åh, det där var inte ens kul. Jag är trött på att vara hemma, det kanske märks..

Hm, min dag idag har i alla fall bestått av att åta frukost, se på film med mamma, prata i telefon, mata fiskarna och själv äta. Låter det spännande? Nja, inte särkilt va?! Men imorgn ska jag i alla fall försöka se till att ta mig in till skolan eller ja till Linköpings universitet blir det eftersom vi ska på studiebesök där. Det kan alltid vara trevligt att komma i väg lite. Senare på dagen ska jag träffa Sanna och Sebbe som kommer upp hit, det ser jag verkligen fram emot :) Vad som händer senare, märker vi då..

Har väl inte så mycket mer att säga egentligen. Jag funderar över vad jag ska göra nu, det lutar åt att se en film men jag vet inte. Jag menar, det blir ju ändå två timmars tv-tittande för mig sen då det är mammas pojkar och inlåst. Dessutom har jag redan sett en film idag, illa.

Saknar i alla fall klassen, även fast jag hört att det inte varit så många av oss i skolan den här veckan. Jag säger bara en sak; det är såå typiskt SpMp 3b <3 ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0