Oskyldigt dömd

Samhäll b-uppgiften om al-Qaida är klar vilket känns helt underbart. Dock resulterade det i att både min och mammas hjärna slutade fungera en stund efteråt. Vi satte oss nämligen framför tv:n och skulle se Oskyldigt dömd som är ett av mina absoluta favoritprogram. Vi blev ganska förvirrade i början eftersom en person var tillsammans med helt fel person men mamma kom med en vettig förklarig till det, tyckte vi.. Senare märkte vi att det var mer och mer som inte stämde, det var fel skådespelare osv..

Efter ungefär fem-sju minuter märkte vi att det var fel kanal vi hade på (A). Det vi satt och såg på vad en annan serie, Morden, som vi sett ett avsnitt av tidigare. Snacka om att vara trötta i hjärnan.

Vi bytte snabbt över till rätt kanal efter någon minuts skrattattack och var snart inne i handlingen i det rätta programmet. Jag har bara en sak att säga; Dagens Oskyldigt dömd var det bästa genom tiderna. Jag satt och svettades och frös samtidigt genom hela programet. Så otroligt bra och spännande!<3

Kommentarer
Postat av: Davve

Genom tiderna? haha låter som att det har hållt på i 30 år :D

2009-11-18 @ 22:34:16
URL: http://bloggnyllet.blogg.se/
Postat av: Oscar

http://www.meteosurfcanarias.com/webcams/webcams-fuerteventura/playablanca/high-resolution/?View=1&lang=es

2009-11-22 @ 13:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0