Ointressant på hög nivå

Usch vad jag är dålig på det här med uppdateringar alltså. Men nu kan jag åtminstone skylla på att jag har ont i armen efter vaccinsprutan och har därför en anledning till varför jag inte kunnat skriva ;) weeiihoouu, eller inte.

Jag har i alla fall varit hemma idag och igår vilket inte alls är roligt. Idag är även mamma hemma, alltid trevligt med lite sällskap även fast jag hatar att se henne sjuk, så klart! Om en stund kommer David, vilket han också gjorde igår. Snäll pojke det där. Jag antar att det blir att se film och allmänt slappa.

För tillfället sitter jag här och funderar över om jag ska orka gå och duscha och göra mig i ordning innan David kommer eller om hanhelt enkelt får stå ut med att träffa en osminkad, smutsig och äcklig Malin. Hmm, svårt val. Har ju även tre ägg som ska kläckas i mitt akvarium om det ena ska kläckas om 35 minuter och det vore trevligt att få se hur det går till.

Nu är det bäst att jag slutar skriva för allt blir bara flummigt här ändå.
pusss

Kommentarer
Postat av: Davve

Tur att jag är snäll i alla fall :)



Film ska vi se sen som alltid, haha.

2009-11-04 @ 15:35:36
URL: http://bloggnyllet.blogg.se/
Postat av: Sanna

som vanligt har jag varit SÄMST på att höra av mig, så FÖRLÅT! Men om du är hemma i morgon också så kan vi kanske höras på dan iaf? Måste ju höras innan jag kommer upp på fredag!

2009-11-04 @ 19:19:57
Postat av: Myh

Vad har vi sagt om det där med film? ;)

Hann du se ägget kläckas förresten? :D

2009-11-04 @ 19:35:13
URL: http://inpurepanic.blogg.se/
Postat av: Malin

SV Sanna: Såg att du hade ringt. Jag är också helt värdelös på att höra av mig. Jag är antagligen hemma imorgon så det är bara att ringa. Ringer upp om jag ser att du har ringt :)

2009-11-04 @ 20:56:02
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/
Postat av: Malin

SV Myh: Japp det hann jag, jag blev besviken :(

2009-11-04 @ 20:56:52
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0