Nagelbehanling och pollenhat


Kan börja med en liten påminnelse, främst till mig själv, att jag har nageltid hos Therese imorgon klockan 15:30. Har suttit och kollat runt lite på nagelbilder nu för att få lite inspiration med tror jag ska nöja mig med en vanlig fransk manikyr imorgon, uppiffad med lite blommor kanske. Får se om jag kommer därifrån med det den här gång nu då, jag som alltid har en idé när jag går dit, men kommer därifrån med någonting helt annat.. ;) Är dags för lite nya naglar ny till kryssningen och allt, plus att mina naglar började släppa idag, läskig känsla.

Var i alla fall hemma från skolan idag, mådde inte alls bra i morse tack vare alla pollen (?) Usch, vill utrota dem. Åkte in till skolan en sväng i alla fall för att hämta min medieundersökning bla så jag kunde sammanställa den idag eftersom det är redovisning på det imorgon, så det är vad jag har ägnat kvällen åt ungefär, med undagtag för en timmes tv-tittande - Färjan.. Förövrigt idag gick jag hem en sväng till David efter jag hade varit i skolan. Där blev det några mysiga slapptimmar innan jag åkte hem.

Om fyra dagar åker vi, nedräkningen har börjat, iiih :)

Kommentarer
Postat av: Filippa

Redovisningen på median har vi ändrat till nästa vecka :D

2009-05-04 @ 22:35:52
URL: http://jmmomdt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0