Imorgon åker vi :)


Bilden får tala för vart den efterlängtade resan imorgon, går. 
Sitter hemma hos David och är lika förväntansfull som ett litet barn, kvällen före sin födelsedag, hihi.

Dagen idag började i alla fall med en kort skoldag innehållande affärsjuridik och svenska, inte speciellt ansträngande. Efter skolan blev det bussen till Sörping och jag gick till Wicky på salongen och köpte Silvershampo som är... liiiiiila. Sen blev det hem och ha en riktigt hemma-spa för mig själv med en lång skön dusch. Var även duktig och rakade benen och målade tånaglarna för att sen smörja in hela kroppen med min älskvärda lotion, lovelii. Därefter ringde det på dörren och in kommer hantverkaren som skulle laga våran toalett och där står jag i morgonrock och turban på huvudet, undra vad hans första tanke var när han såg mig alltså.. ;)  Hade tänkt mig att hinna med att plugga lite också men packningen inför imorgon drog över lite på tiden så någon pluggning hanns inte med, oouuppsii.

Nu sitter jag i alla fall som sagt hos min pojke och skriver detta inlägg medan han tittar på hockey, good combo. Ska nog se til att höra om min pojkvän har börjat tänka på vad han ska ha med sig imorrn än, känns som det skulle vara lite på tiden.. Nae, nu ska jag övertala honom att sluta se hockeyn för min skull så vi kan sätta på filmen vi hade tänkt att se snart. 
Puss och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0