1 år med David, marknad, Valborg m m



Så här såg det ut igår när jag och David firade våran 1 årsdag ute i Stegeborg :) <3
En jättemysig dag blev det i alla fall. Först var vi som sagt i Stegeborg och åt glass och hade det mysigt i solen, sen hyrde vi filmer och köpte lite gott till kvällen. Efter det åkte vi hem till mig, åt, såg på fotboll och såg de två filmer vi hade hyrt innan vi gick och la oss tillsammans, mys hihi!

Så firat min och David ! årsdag är en av sakerna jag hunnit göra sen den senaste uppdateringen. Förövrigt sen den hemska dagen då Alfons dog (R.I.P) så har jag köpt ny undulat (Tussen), varit i skolan, fått glasögon, firat Valborg, firat Myh på Otten, myst med David i solen, varit på Ramundermarken idag och så klart mycket mera.

Idag är det söndag vilket betyder att det bara är fem dagar kvar tills jag och David ska åka på kryssning med Birka Paradise, vilket ska bli helt underbart. På fredag åker vi, efter att jag har gjort mitt engelska nationella prov i hör- och läsförståelse. Tack alla lärare att ni la det just den dagen, tack... Haha, men det ska nog gå bra.

Nu blir det duschen och sen Van Veeteren, fallet G innan det är dags för sängen.
Ha en mysig söndagkväll, utan söndagsångest nu ;)

Kommentarer
Postat av: Myh

Det låter som att ni hade det rätt mysigt, trots fotbollen :) Grattis på er!

2009-05-04 @ 09:46:33
URL: http://inpurepanic.blogg.se/
Postat av: Erika

nae usch sorligt att alfons dog :(



Grattis till 1-årsdagen och så :D minns dig allt för ett år sedan ;)

2009-05-04 @ 18:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0