Lite shopping

Äntligen helg, eller ja inte så jättestor förändring för mig som inte är så himla mycket i skolan än men nåt visst med helg det är det ju ändå, hihi!

Idag var jag i skolan mellan 8.00 och 11.30 ungefär och hade uppsatsskrivning i svenska b. Efter lite pinsamheter som att råka sjunga högt till musiken i mobilen, nysa ett antal gånger och prassla med godispåsarna lyckades även jag få ihop en uppsats. Ungefär tio sidor lång blev den, då vill jag också påpeka att vi skrev på papper med breda ränder! Jag valde att skriva en utredande text med personliga åsikter som hette nåt i stil med; Männen pratar - kvinnor tjatar? Kan varken säga ifall jag känner mig nöjd eller inte. Om det gick bra eller dåligt, det gick helt enkelt.. Och nu är det över :D

Efter skolan gick jag bort till stan en sväng och köpte lite nödvändiga och mindre nödvändiga saker:
  • Moussefoundation 
  • Baspuder
  • Blusher
  • Underkläder
  • Den efterlängtade T-shirten från MQ (bild längre ner)
Mycket nöjd!

Sedan tog jag spårvagnen upp till David när jag insåg att det skulle bli på tok på kallt att stå ute och pussa honom, hihi. Hemma hos honom hann vi med att mysa till en film innan jag tog bussen hem igen. Träffade Daniel på bussen, sjukt länge sen jag såg honom senast så det var riktigt kul. Väl hemma har jag bara tagit det lugnt, ätit, kollat på Let's dance och suttit här. Nu blir det nog snart sängen för är grymt trött. 

Hoppas på en bra dag och kväll imorgon men för tillfället verkar allt bara rörigt.

Här kan ni i alla fall se min söta, nyinköpta tröja:

puss!

Kommentarer
Postat av: DL

du är alltid söt i allt du köper...<3<3

2009-03-07 @ 01:15:26
Postat av: Erika

åh vad fin tröjan var :)

2009-03-07 @ 18:06:26
URL: http://celsiius.blogg.se/
Postat av: Sofia

oh vilken gullig tröja :) vad skönt att du börjar bli bättre från sjukan!

2009-03-08 @ 20:36:11
URL: http://paraflaxet.blogg.se/
Postat av: Therese Häggmark

Hej. verkligen fin tröjja och kul att du börjar bli frisk, pinsamheterna fnissade jag lite åt ^^ hihi

Saknar dei!

2009-03-09 @ 19:57:53
URL: http://haggmark.bloggspot.com
Postat av: Filippa

åh vilken fin tröja :)

2009-03-13 @ 12:23:50
URL: http://jmmomdt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0