Tillägnat Céline

Sitter just nu i en datorsal i skolan och försöker skriva ihop några intervjufrågor till mitt slutprojekt i Mediaproduktion. Det är lättare sagt än gjort kan jag lova. Dock är det inte någon brådska eftersom det inte blir någon nagelbehandling idag som planerat, synd! Men det blir av nu i veckan i alla fall så jag är glad :)

Att nagelbehandlingen uteblev idag ändrades mina planer för dagen lite grann så nu blir det gå bort till stan efter skolan först antagligen för att senare åka upp till David, mysigt! Ikväll blir det väl lite plugg och Guitar Hero kan jag tro. Har blivit lite smått besatt så där.

Detta inlägg är tillägnat Céline eftersom hon hela tiden tjatar på mig att uppdatera. Det måste seriöst bli ändring på mitt dåliga uppdaterande men på sista tiden har jag haft så grymt mycket att göra i skolan så det har inte funnits någon tid att starta datorn. Men ändring ska det bli!

Nu ska jag försöka jobba lite och snacka bloggdesign med Céline ;) snart blir det fika, mums!
Puss!


Kommentarer
Postat av: Céline

Weeeiii uppdatering :D Jag börjar få lite pli på dig tror jag ;) Fortsätt så :D<33

2009-03-31 @ 19:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0