Shopaholic?

.. ohjaah. Det börjar bli en dålig vana att jag inte kan gå på stan utan att något får följa med mig hem. Denna gången blev det:
  • Två par strumpor, Bik Bok
  • Spetslinne, Bik Bok
  • Jeanstights, Gina Tricot

Blev dock väldigt förvirrad när jag skulle prova jeanstightsen då min vanliga storlek på Gina Tricot brukar vara S och även M någon gång och nu fick jag gå ner till XXS... Hello big sizes liksom ;) Nae men det är ganska tråkigt egentligen eftersom det då är många som inte kommer kunna köpa sådana i och med att storlekarna är (grymt?) stora, trots att midjan på byxorna ser minimal ut när man håller dem framför sig. Där snackar vi stretch!

Nog pratat om mina byxor. Det jag egentligen följde med mamma till stan för var att köpa presenter vilket gick riktigt bra och snabbt.

Förövrigt var jag bara på en lektion i skolan idag -  matte, eftersom jag inte mådde bra i morse utan stannade hemma. Efter skolan var jag med David, vi gick och åt, istället för fikat som varit planerat ett tag, men är man lika klantiga som vi så får man räkna med lite förändringar i det planerade ;) efter att vi hade ätit gick vi i alla fall hem till honom och kröp ner i ett bad innan vi bara låg och halvsov till mamma kom ungefär, loveliii <3 Nu på kvällen har jag påbörjat projektet att städa min garderob, resultat och före- och efter bilder kommer (förhoppningsvis) snart!

Nu ska jag snart lägga mig och läsa ett halv kapitel affärsjuridik som vi tydligen hade läxa på till imorgon, sen blir det god natt prat med David och sen sover jag som en prinsessa hela natten.
Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Erika

vad kostade jeanslegginsen ? :) skitsnygga är de !

2009-03-14 @ 10:16:38
URL: http://celsiius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0