Ny design, igen..

.. det är vad jag har ägnat den här dagen åt. Det är så kul att sitta och pyssla med designen till bloggen att jag lätt glömmer bort hur länge jag verkligen suttit framför datorn men nu börjar huvudet och ögonen säga ifrån så nu är det nog dags att gå och lägga sig en stund.
(som vanligt är det f5 knappen som gäller för er som inte sr den nya designen)
Kännde att den behövde förnyas lite nu när det börjar bli vår och allt..

Det har väl inte hänt så jättemycket sen sist. Jag var i skolan för första gången på fem veckor igår, så det är det största som har hänt. Var riktigt kul att vara tillbaka. Oscar och Calle hade dessutom varit duktiga och bakat en tårta till Alexandra och mig eftersom Alexandra fyllde år igår (grattis) och jag har fyllt år. Så söta är dem pojkarna :) Efter skolan gick jag i myrtakt hem till David men blev helt slut ändå så idag har jag bara varit hemma och vilat. Ska gå på Iv-valet och svenskan imorgon i alla fall, får börja med några få lektioner nu i början.

Idag har jag i alla fall hunnit med att sola som var galet länge sen jag gjorde sist, så nu sitter jag här som en tomat igen, alltid lika snyggt ;) Nu ska jag lägga mig och läsa en stund innan det blir Skärgårdsdoktorn tittande med mamma innan jag ska sussa för att orka med skolan imorgon.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fult de blev :)

2009-03-04 @ 22:52:41
Postat av: lalalalala

hon, han utan liv som kommenterar. säkert en ful och äcklig kille/tjej.

2009-03-04 @ 23:30:50
Postat av: julia

Fin design du har gumman! Och visningsbild med.^^

Btw den som nu skriver kan ju likagärna skriva vem han/hon är. Stå för vad man tycker. Det är bara fegt det där..:S :@

2009-03-05 @ 13:12:07
URL: http://spegelbilden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0