My day

Denna söta väska fick jag med mig hem från stan tidigare idag. I'm in love! Perfelt att ha till utgång eller bara som enkel väska till sommaren. Ett extra stort plus får den för den flätade axelremmen.

Dock var det inte bara väskan som fick följa med hem utan också ett Guitar Hero World Tour spel som jag velat ha riktigt länge nu, så det är vad jag har roat min kväll med hihi.

Tidigare idag var jag hos min pojke, vi slappade bara och hade det allmänt mys till mamma kom och hämtade oss och vi åkte och handlade.

Imorgon ska jag gå och fika med sötnosen på ett Café som verkar supermysigt, jag längtar.

ah, jag kan inte annat än att dö på hans söthet :O <3

Nu blir det i alla fall sängen och nattsamtal med älsklingen innan jag ska sooova
natti!

Kommentarer
Postat av: DL

du ska skicka bilderna har jag ju sagt :O

2009-03-10 @ 23:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0