Män som hatar kvinnor


Jag måste verkligen bli bättre på att uppdatera min blogg oftare, denna gång var det Oscar (kyss47.blogspot.com) som påminde mig om att uppdatera. 

Den här helgen har varit ganska rolig ändå, trots att jag fortfarande är sjuk. Var på Vårdcentralen i torsdags (igen) och tog massa prover och fick träffa en ny läkare som konstaterade att jag hade dåliga blodvärden, sänkt antal vita blodkroppar, inbuktad trumhinna och att jag verkligen är tvungen att börja äta. Så fick i alla fall lite ny medicin och så och ska vila i alla fall tills på tisdag eller tills att febern har gått ned helt. Måste sen ta det lugnt en lång tid fram över och får inte träna på minst fyra veckor. Det jag får göra är att ta kortare promenader, hejdå träningen inför sommaren liksom...

I fredags kom i alla fall David hit och hade med sig Guitar hero så det var vad vi (läs: Jag..) roade mig med den eftermiddagen. Sen hyrde vi tre filmer som vi lyckades se en och en halv av ungefär innan vi gav upp och gick och la oss efter ett långt och mysigt prat i sängen. Igår tog vi en välförtjänt sovmorgon och slappade bara tills David åkte hem. Då spelade jag guitar hero igen (A) tills Myh kom hit. Vi bakade kladdkaka och såg på melodifestivalen. Riktigt kul att träffa henne :) Idag har jag också sovit ut och sen åkte mamma och jag in till stan. Vi gick lite mindre än en timme på stan för mer orkar inte min kropp med just nu, men hann i alla fall få med mig ett par skor och en joggingdress hem. Sen gick vi och åt innan våran bio: Män som hatar kvinnor, började vid 17:15. Riktigt bra film! Nu sitter jag bara här och tar det lugnt, skriver lite med folk på msn och ska precis äta en bit kladdkaka, muuums!

Blir ingen skola imorgon heller, men förhoppningsvis en stund på tisdag i alla fall :) Imorgon kommer i alla fall David hit när han har slutat skolan så ska vi ha det lite mysigt ihop eftersom vi varit tillsammans i tio månader imorgon. Helt sjukt vad tiden går fort. Jag älskar dig i alla fall hjärtat! <3

Det var allt för idag, puss!


Kommentarer
Postat av: Oscar

Gratulerar <3<3

2009-03-01 @ 22:34:43
URL: http://kyss47.blogspot.com
Postat av: David

älskar dig <3<3

2009-03-02 @ 00:41:34
Postat av: m

Att pussas kallas det, avundssjuk? :)

2009-03-02 @ 14:36:19
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/
Postat av: Erika

iiiih jag vill med se den filmen :D

2009-03-02 @ 15:06:20
URL: http://celsiius.blogg.se/
Postat av: julia

Grattis på er! :D <3

2009-03-03 @ 08:06:05
URL: http://spegelbilden.blogg.se/
Postat av: Céline

Grattis :D<3

2009-03-03 @ 10:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0