Ett litet tips..

Tänkte börja detta inlägg med ett litet tips:
Du som alltid slänger in en elak menad kommentar till mina inlägg, varför inte lägga energi på att skaffa dig ett eget liv, istället för att lägga dig i mitt?
Dessutom, våga stå för vem du är människa. Du vet,  IP-adresser är inte så svåra att spåra :)

Såja, hej på er allihopa!
Har sett att antal sidvisningar bara går uppåt, likaså antalet unika besökare vilket gör mig riktigt glad. Släng gärna in en kommentar också så jag får reda på vilka ni är :)

Idag orkade jag mig in till skolan igen även om jag måste erkänna att det var riktigt kämpigt i morse. Men att bara ha två lektioner gick faktiskt riktigt bra! Började affärsjuridiken idag, vilket verkar bli en mycket krävande kurs men som nog också kan bli riktigt rolig med tanke på vilka diskussioner det kan bli, i alla fall från oss i Spmp ;)
Svenskan var ganska slapp då vi gick igenom lite inför nationella provet som vi ska skriva imorgon. Efter maten gick jag hem till David eftersom jag ändå inte kan vara med på idrotten. Hemma hos honom myste vi till en film, How to loose friends och sen tog vi hem mat, blev kebab i bröd för min del, mums. Senare kom mamma och hämtade mig och vi åkte förbi mormor en sväng och fick hem nybakade bullar, muuums. Ikväll har jag bara tagit det lugnt och snart blir det nog Skärgårdsdoktorn med mamma innan jag ska lägga mig och läsa igenom häftet inför imorgon och sen ha god natt samtal med min sötnos! :) <3

Helgens planer:
  • Imorgon: Först nationellt prov i svenska 8.10-12.00, sen ska jag bara prata med Eine för tror inte jag orkar gå på affärsjuridiken eftersom jag inte får gå heldagar än så länge. Efter skolan ska jag köpa en foundation och kanske pussa lite på baby innan jag ska hem och ta det lugnt.
  • Lördag: Kanske färga mer blonda slingor. Senare filmkväll med David, Julia och kanske Oscar hemma hos mig, mysigt. David sover här, massa mys!
  • Söndag: Umgås med David och sen äta på Kinarestaurang med mamma och mormor.
... plus lite plugg så klart. Känns som det kommer bli en mysig helg helt enkelt. :)
puss!

Kommentarer
Postat av: Myh

Jag läser din blogg :)

Weeiii jag är med på din header :P Sötnöt

2009-03-05 @ 21:41:11
Postat av: mm

det vill du va...

2009-03-05 @ 22:58:30
Postat av: Oscar

Du vet att du är älskad så :D :)<3

2009-03-06 @ 02:54:33
URL: http://www.kyss47.blogspot.com
Postat av: Céline

Jag läser med ;) Fast det vet du redan, men ändå ;) <333

2009-03-06 @ 08:25:55
Postat av: julia

Du vet vem jag är^^ <33

2009-03-09 @ 06:28:39
URL: http://spegelbilden.blogg.se/
Postat av: Therese Häggmark

undra vilka puckon som gör elaka kommentarer :)



DU är bäst <3 o jag läser också^^

2009-03-09 @ 20:00:13
URL: http://haggmark.bloggspot.com
Postat av: Daniella

Vilken idiot som skriver elaka saker! SKjut den :P Jag läser iaf din blogg, och jag är inte elak :) ses imorron gumman, hoppas du mår bättre. BTW så var din tröja från MQ grymt söt! Puss på dig

2009-03-12 @ 21:03:15
URL: http://denisedaniellajozefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0