Tillbaka för att stanna?

Hm, det är den stora frågan, är jag tillbaka på bloggen för att stanna eller är det här bara ett undantag för att få tyst på Oscar men framförallt Myh som dagligen tjatar på mig om att uppdatera min blogg oftare. Men när ska jag ha tid, är min fråga?
Jag går i skolan som alla andra, men har sammanlagt 12 veckor av tvåan att ta igen eftersom jag varit hemma både pga av Vattkoppor och Körtelfeber och även diverse andra mindre sjukdomar. När jag inte går i skolan umgås jag oftast med min pojkvän, någon annan vän eller går på stan innan jag åker hem för att äta, duscha och sova.. Men snart är det sommarlov, frågan är bara om jag kommer ha mer tid för bloggen då när jag jobbar i växeln på Rejmes i Norrköping och sen även ska försöka hinna med att sola, bada och umgås med vänner - ha en fritid helt enkelt.
Som sammanfattning av det hela, jag ska bli bättre på att uppdatera, frågan är bara när ;)

Nästa fråga är, vilka är egentligen intresserade av att läsa om mitt liv, vad jag gör på dagarna osv.. Jag är ju inte någon Kissie eller Blondinbella direkt som har pengar att göra saker med eller event att gå på hela tiden. Tack och lov för det säger jag, det är ett liv jag aldrig skulle orka med även fast jag måste erkänna att tanken på att vara dem har funnits där och varit lockande ibland.

Hm, det här blev ett tråkigt inlägg men ni får snart en uppdatering som kommer handla om gårdagens Gymnasieslag som hölls för första gången i Norrköping :)

Kommentarer
Postat av: Myh

Du behöver ju inte lägga hela livet på bloggen :) Jag sitter typ några minuter, högst, åt gången :)

2009-06-04 @ 07:16:27
URL: http://inpurepanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0