Sjuk



Det som inte fick hända har hänt, jag har blivit sjuk. Inte så där att jag hostar någon gång ibland och att det inte är mer med det utan ordentligt genomförkyld. Aah, det här är inte bra. Jag börjar min upplärningstid på Rejmes på onsdag och då får jag bara inte vara sjuk. Två dagar efter det är det ju midsommar också då jag verkligen inte heller inte tänker ligga hemma och vara sjuk. Nej denna midsommar ska liksom de senaste, firas ute i Rövik tillsammans med släkten och min fina pokvän och det tänker jag inte missa!

Alltså kommer dagen ägnas åt att vila, vila och åter vila för att bli frisk. Hade tänkt mig att dricka varm nyponsoppa och bädda ner mig framför en film, det brukar hjälpa.

Har en känsla av att sjukdomen kom efter polpartyt och resten av partyveckan. Poolpartyt hos Daniella var i alla fall jättelyckat. Dock slutade kvällen inte riktigt lika bra som den började. Men sammanfattningsvis var det en riktigt rolig kväll i alla fall :)

Ta hand om er allihopa och njut av början på sommarlovet nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0