Nagelbehandling och badproblem




Det här blev dagens resultat av nagelbehandlingen. Gick dit i tron med att jag skulle ha rosa med en silverkant men det var ju inte riktigt vad jag kom därifrån med, men så kan det bli.

Efter nagelbehandlingen åkte jag i alla fall hem och la mig i ett varmt och skönt bad. Låg där och lyssnade på musik, åt choklad och drack Loka päron, lovelii. Innan jag skulle tömma badkaret fick jag idéen att jag faktiskt skulle prova att raka benen i badkaret som mina vänner tycker är så mycket bättre än att göra det i duschen.  Min slutsats blev; aldrig mer! Efter diverse konstiga ställningar kom jag på att jag kommer få träningsverk imorgon, helt klart. En fördel med det hela var i alla fall att benen blev lena som bebisrumpor, mys!
Men snälla tjejer, förklara för mig varför det är bättre att raka benen i badet?!

Nu blir det över till Julia för att fira henne. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ställningar, hmm man kan tolka det fel raring =p hähä

2009-06-04 @ 19:16:58
Postat av: Myh

Haha, Malin då! Kan riktigt tänka mej hur det såg ut. (feltolka inte!)

Jag tycker det är bättre eftersom jag inte kan hålla i duschslangen samtidigt, och jag har ingenstans att hänga upp den, och då tycker jag att det blir så kallt att så där och raka benen. Det är nog egentligen enda anledningen till att jag tycker att det är bättre, haha. Fast det är krångligt, precis som du säger.

2009-06-05 @ 10:37:19
URL: http://inpurepanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0