Min helg

Nu ska jag fortsätta att vara en duktig flicka och uppdatera bloggen :D

Hm, det är nu lördagkväll, klockan är nu 22:14 och jag sitter hemma. Det känns ganska konstigt. Visst brukar jag kunna vara hemma en lördag kväll men då brukar jag i alla fall ha någon hos mig, oftast David. Men inte ikväll, ikväll är det fotboll och det betyder att David spenderar kvällen med sin vän och ser matchen med honom. Själva matchen är jag väl egentligen ganska glad att slippa eftersom jag inte är direkt överförtjust i fotboll, men min pojke saknar jag destomer. Men om allt blir som planerat så sover han hos mig imorgon så jag är glad ändå :)
Kvällen har spenderats med mamma. Vi hyrde en Wallanderfilm, dock på engelska, som vi nu har myst till.

Igår sov ju David hos mig, eller ja han kom redan vid fyra när jag precis fått ordning på mitt rum efter att ha rensat mina garderober. Känner mig riktigt stolt måste jag säga!
När David hade kommit tog vi det först bara lugnt innan vi lagade mat och efterrätt tillsammans. David stod för maten och jag för efterrätten. Resultatet blev lyckad efter lite om och men ;) Till mat blev det i alla fall Kyckling med ris och Currysås och till efterrätt Kladdkaka med grädde och jordgubbar, mums.
Resten av kvällen spenderade vi i soffan framför en Beckfilm, mys på hög nivå! Vi la oss ganska tidigt, men hade väldigt svårt att somna så somnade nog inte förän framåt halv fem-fem någon gång. Dumma näsa, men det gör inte så mycket när man har en pojkvän att ligga och mysa med hihi.

Nej, nu ska jag gå och göra lite annat. Men bjuder på en bild från kvällen igår så ni kan se hur mysigt vi hade det:

.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0