Midsommaren 2009




Fredag:
Här ute spenderade jag, mamma och David våran midsommar tillsammans med min galna släkt som dock är några fler än dem som är med på bilden. (Bilden är tagen 21/6-09)
Det blev en lyckad midsommar trots att jag forfarande är sjuk och inte har nån röst.
Dagen började med "Sill-lunch" och övergick sedan till en lite mer alkoliserad tillställning då min kusin välte ned i diket med trädgårdstraktorn, vi tog på elstänglslet och fick rejäla stötar och sånger började sjungas..



Lördag:
Den här dagen var alla ganska trötta efter gårdagen som slutade ganska sent. Så det blev mest att ta det lugnt i och med att vädret inte heller var det bästa.
Vi fortsatte att dricka, ta det lugnt och äta tacos tillsammans.
Den här dagen hann även jag och David med en mysig promenad längs vattnet tillsammans. (Ångrar sjukt mycket att jag inte hade kameran med mig då!)
Senare på kvällen spelade vi kort och lyssnade på bra- och mindre bra musik innan det var dags för sängen..
(även denna bild tagen den 21/6-09)



Söndag:
Denna bild, som även den är på jordgubbarna vi åt idag, får representare finaldagen - alltså idag.
 David åkte hem redan vid frukosten/brunchen runt tolv. Därefter tog vi det bara lugnt, satt på trappan och åt glass och jordgubbar och bara njöt av solen ungefär.
Folket började åka hem en efter en och vi plockade också ihop våra saker och åkte hem runt tjugo över tre ungefär.
Lite tråkigt var det allt att komma hem efter att ha varit därute där jag trivs som bäst men det var ändå lite skönt att komma hem till datorn, min egen säng och DUSCHEN ;)

 Hoppas ni alla haft en bra midsommar! :)

Kommentarer
Postat av: millan

finaste bloggen

finaste malin <3:*

2009-07-02 @ 22:54:42
URL: http://spillsomebeans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0