Gårdagens utgång



Som den lilla bilden visar, var jag på Otten igår med tjejerna, dvs Mirela, Myh, Irina och Linnea och så våran favorit Oscar :) Det var en trevlig kväll trots att min pojkvän dissade mig genom att inte följa med. Han är dum, men söt ändå!

Kvällen började med lite förfest hos Myh i Vilbergen för att sedan dra vidare ner mot stan och Otten. Väl vid Otten möttes vi av en kö och då snackar vi lååång kö! Köade i lite mer än en timme innan vi kom in. Väl inne dansade vi lite på både stora och lilla dansgolvet tillsammans med säkerligen över tusen människor till. Galet mycket folk var det!

Drack faktiskt bara en drink under kvällen för att spara mina pengar. Men där bevisades det i alla fall att man kan ha roligt utan alkohol. Kvällen avslutades i alla fall med ungefär tjugo minuters konstant dansande med Oscar, vilket var riktigt roligt OCH jag blev svettig. Där förbrändes ytterligare några kalorier ;) Därefter kom mamma och hämtade mig och skjutsade även hem Oscar, Linnea och Irina till Hageby.

Synd tycker jag om Irina som var tvungen att vara på lektion klockan åtta idag. Själv sov jag till ungefär kvart i ett vilket kändes som riktigt behövligt för att orka med resten av partyveckan ;) Sitter fortfarande här i pyjamas men funderar på att gå och ta en dusch för senare blir det att göra ansiktsmask med Julia. Blir även lite skräckfilmstittande till det.

Så vill avsluta med att tacka alla människor igår för en lyckad kväll som gjorde att jag slapp ligga hemma i soffan i klänning, nyfixat hår och högklackat ;)
puss!

Kommentarer
Postat av: pelle

ey, otten där har man varit. ganska dött ställe många gånge ;D

2009-06-14 @ 21:12:23
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0