Ännu en ny design

Blev så trött på min gamla bloggdesign att jag kände mig tvungen att försöka få ihop en ny. Dock är den inte helt klar än så alla färger stämmer inte, ha överseende med det tack.
Nu är jag trött och tänker gå och lägga mig, får fixa det sista med bloggen imorgon.
Uppmärksamma i alla fall (Myh!!!) att det här är mitt tredje inlägg, bara idag ;)

Imorgon är vi i alla fall lediga från våran enda lektion - svenska, efter mycket om och men. Tänker ta en välförtjänt sovmorgon innan jag har nageltid klockan 13:30, inte glömma! Senare på dagen ska jag även fira Julia som fyllde 18 år idag, grattis gumman. Det verkar helt enkelt bli en skön dag vilket jag tycker jag förtjänar efter att ha fått MVG (?!) i MPR, jag är lycklig.

Nu ska jag smsa och säga god natt till min pojke innan det är sovdags. Natti


avslutar med en gammal bild på den nyblivna 18 -åringen :)

Kommentarer
Postat av: Myh

Jag ser :D Weeiii!

Jag gillar designen. Riktigt fin. Gör en ny åt mej när du har tid? (A) <3

2009-06-04 @ 07:17:30
URL: http://inpurepanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0