Tummen ner, tummen upp

   
.. för mig och för er. För mig för att jag lovade er en uppdatering om Stockholmsresan idag, vilket jag inte hunnit med och för er för att ni fortfarande inte talat om vilka ni är.  Jag lever upp till min del av det hela så snart jag har tid. Och ni, det är erat beslut era tråkisar..

Idag har jag i alla fall hunnit hämta hem mina fåglar som har varit på semester hos mormor ett tag när mamma och jag har varit iväg. Efter det tog jag bussen in till min fina pojke där vi myste till Ice Age 2 :)<3 senare åkte jag hem och nu sitter jag här efter att ha ätit och myst två timmar i soffan med mamma till Oskyldigt dömd och Skärgårdsdoktorn.

Imorgon blir det i alla fall först stan med mammsen, fika lite och så hämta fribiljetter till Otten. Sen ska jag hem, göra mig i ordning för att senare åka in till stan igen, först för att träffa vår allas älskade Oscar som äntligen är hemma igen (:D) för att sedan gå upp till Myh och förfesta lite innan vi drar vidare till Otten. Sover kanske hos min plutt efter det.

Nu behöver ni inte ligga sömnlösa för att ni inte vet vad som händer i mitt liv ;) nattinatti<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0