Skönhetsideal & besökstatistik


Idag har jag haft en helt vanlig måndag i mitt nya liv, dvs arbetslivet ;) jobbade mellan 07.00-12:30. Efter det gick jag och David och skulle beställa tid för tatuering men det var stängt så det blev att gå den långa vägen hem till honom istället för lite film, mat och mys. Min fina pojke ska också ha en stor tackpuss för att han ställde uppnär jag bröt ihop lite smått över alla skönhetsideal som finns nu och som har börjat påverka mig grymt mycket. Tack älskling! <3



.. jag tycker faktiskt den här bilden är ett ganska tydligt exempel på hur det har blivit i dagens samhälle och jag hatar det!


Förövrigt såg jag nyss att jag igår hade tio unika bloggläsare men 64 sidvisningar. Ett konstaterande: någon verkar vara besatt av min blogg ;)

Det var allt för idag. Snart kommer Julia över, då ska vi se film och sen blir det sängen för min del.
puss!

Kommentarer
Postat av: Daniella

Hej babe. Tänkte bara säga att din blogg design är väldigt fin. Och höra om vi inte kan ses någon dag, hur jobbar du i veckan. Kankse kan gå och ta en fika lr något iaf. Släng iväg ett sms. Jag börjar jobba på onsdag igen. Puss och kram

2009-07-13 @ 22:48:02
URL: http://denisedaniellajozafine.blogg.se/
Postat av: Filippa

vad ska du tattuera? :)

2009-07-15 @ 12:10:13
URL: http://jmmomdt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0