Pinsamt..


Förlåt, förlåt, förlåt. Jag menar det verkligen. Det är pinsamt hur dålig jag är på att uppdatera min blogg. Det enda jag kan skylla på är att jag jobbar och sen försöker ha något socialt liv innan det är dags för sängen.

Laddar upp en bild på mig och en på mig och David för er som hunnit glömma bort hur vi ser ut ;)

     


Idag har jag i alla fall varit på jobbet som vanligt. Därefter hann jag träffa mina flickor (Myh & Daniella) ett tag innan det var dags att ta spårvagnen upp till David. Hos David blev det att se Två och en halv män och bara mysa. Mycket uppskattat :) När jag hade pussat min pojke hejdå för några dagar nu åkte jag hem och nu sitter jag här och väntar på att Julia ska komma över så hon, jag och mamma kan se Patrik 1,5. Jag har ju redan sett filmen men det ska bli kul att se vad de andra tycker om den.

Det var allt för idag, sköt om er!

Kommentarer
Postat av: millan

snyggaste malin <3:)

2009-07-23 @ 19:17:15
URL: http://spillsomebeans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0