Party, party



Jag säger bara weeiihoouu vilken lyckad utgång det blev igår alltså :)

Började dagen med att jobba min sista dag (lycka!!), sen åkte jag och mamma bort till stan där vi träffade Myh. Inhandlade lite nödvändiga och mindre nödvändiga saker. Fick med mig en Mascara, klänning, plattspray och ett läppglans hem. Mer fick det inte bli eftersom jag handlade upp över 600 kr igår på bara tights, foundation och puder (A). Vi åt även på stan och hade det allmänt mysigt innan vi åkte upp till David en sväng så jag fick pussa honom i några minuter, mys! Efter det hämtade vi upp Myh och åkte hem till Sörping där vi hade lite förfest hemma hos mig hon och jag. Därefter tog vi bussen in till stan.

Väl på Otten möttes vi av Daniel och Andreas(?!) som vi satt och pratade med ett tag samtidigt som vi fick i oss kvällens första drinkar. Senare kom även Olle, Martin, Marcus, Johan och några till som vi spenderade resten av kvällen med. Till och från i alla fall.

Orkar inte beskriva hela kvällen men efter sju timmar i klackar, god dricka, mycket dans och några älgar kröp jag ner i sängen och somnade jättegott efter en jättelyckad kväll. Observera att jag behövde den här sömnen efter att ha varit vaken i tjugofyra timmar.

Nu blir det att ta det väldigt lugnt resten av dagen innan David kommer och myser med mig ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0