Myshelg




Den här helgen har varit riktigt slapp med massa mys med plutten.
(Fatta att vi snart varit tillsammans i 15 månader, det är helt sjukt att kärleken bara blir starkare och starkare för varje dag som går, hihi).

Han kom till mig vid 19:00 igår och sen dess har vi bara haft det mysigt med filmtittande. Har bland annat hunnit att se My best friend's girl som var riktigt bra, och nu avslutade vi den här kvällen med Beck - I guds namn. Nu blir det att krypa ner och mysa i sängen en sista natt innan jag åker till skärgården och sen Stockholm med mamma på onsdag, så får gosa extra mycket i och med att det dröjer ett tag innan vi ses igen, hihi.

Eftersom jag åker iväg nu ett par dagar säger jag förlåt redan nu i och med att det kommer bli dålig uppdatering nu några dagar framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0